LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Monday 30 May 2011

Widgets

SUSU....NIKMAT TAK TERNILAI KURNIAAN ALLAH SWT

Syukur pada Allah SWT dan berterimakasih kepada kerajaan semasa kerana inisiatif susu untuk pelajar2 sekolah.

Dapat 6 kotak-3 orang bersekolah rendah dengan 2 kotak
bagi setiap pelajar, yang satu lagi dah minum dah


Dengan anak seramai 5 orang, kekadang tu tak sempat tengok juga keperluan kesihatan mereka. Mungkin sesetengah orang perkara ini biasa, tetapi bagi aku, sedikit tersentuh kerana selama ini, aku tak pernah merasa program susu sebegini. Syukur pada Allah SWT kerana anak2 aku dapat merasa susu free ni, kerana aku sendiri tak pernah merasa masa aku bersekolah dahulu.... Kata orang bijak pandai "Ingatlah kebaikan orang kepada kamu..."








Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX