LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Thursday 10 March 2011

Widgets

BANZAI BUKIT BIRUT - ADAKAH GEMPA BUMI DI BIRUT?


Ahad lalu(6Mac2011) beberapa kawan aku(Adzhar, Pak Non, EE Koteaw dan Nazri pi layan Bukit Birut, bersama dengan beberapa rider dari Seri Astana(terima kasih tak terhingga, di hari lain kita pi lagi). Member lama aku, Azmel pun turut serta(sebagai penunjuk jalan juga). Aku tak ikut kerana kerja. Huuuuuu Waaaaaa nak ikutttttt. Balik, hanya satu perkataan - BEST. Tak pa, bagi depa can dulu, hari lain aku follow. TQVM untuk penyumbang gambar dan video - Adzhar dan EE Koteaw.


Tengah tunggu kawan2. Biasanya depa start kayuh jam 8.00 pagi Ahad


"Sabaq, sat lagi depa mai, on the way, dok tengah gosok gigi baru



Posing seround - Apa macam masih tampan lagi?


Dok tengah tinjau kot2 tuan tanah nak jual pokok getah. Getah mahai ooii la lie


Bro, jangan cabut pokok tu, satu pokok boleh bagi RM10 sebulan


Sat2 ada rider pi 'buang' sat, tunggu dia sat


Isi tangki dulu, jauh lagi nak kayuh nie


Kayuh pak Non kayuh


Dah sampai tangki air Pinang Tunggal


Pemandangan indah - hanya jika anda datang dengan MTB


Posing sat


Best tak tempat letak botol ayaq aku?


Bila sampai separuh jalan, kena angkat tangan


Nak balik dah


Kalau ada rezeki, tak lama lagi jadi milik kami


Video menceritakan kegembiraan - Cuma bergetar sikit sebab kesan gempa bumi
yang melanda New Zealand dan Jepun tempohari turut dirasai di Bukit Birut. He3



Insya Allah, tak lama lagi kami akan mengunjungi Bukit Birut lagi. Kesian kawan2 yang masih tak berpeluang. TQVM





Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX