LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Thursday 9 June 2011

Widgets

HUH! BANYAK SEMAK OOO....

Dah lama aku tak menjenguk tengok kebun aku. Maklumlah sakit, ditambah pula kesibukan dengan urusan seharian menyebabkan aku tak sempat menziarahi tanah kebunku(getah dan sedikit pokok buah-buahan). Terletak dalam daerah Sik, tetapi bersempadanan dengan Parit Panjang di daerah Baling.


Sempadan tanah aku dengan tanah jiran aku, Pak Long Bakar


Kat sini bersih le sebab aku dah racun dulu


Kebun aku ni agak curam sedikit, lebih kurang 30-35%


Kalau tak jaga, tak lama kawasan ni jugak akan semak semula


Insya Allah lagi 2 minggu aku nak mai buat operasi pemutihan, Insya Allah







Bahagian atas...


Tengok! Batapa cepatnya pokok ni menjalar


Bahagian pokok getah muda, masih belum boleh ditoreh


Kepada kawan2 yang memiliki tanah, aku sedia menjualnya pada harga RM90k. Tanah ni berbukit, luas lebih kurang 4 ekar, 1.66 hektar ataupun 5.75 relung. Boleh dimasuki menggunakan kenderaan pacuan 4 roda, atau jika berjalan mengambil masa lebih kurang 5 minit(500meter). MTB? Boleh kayuh sampai ke kebun. Laluan ke kebun ni agak semak(melalui tanah orang lain), tapi kebun aku bersih. Jika berminat, massage je.

Setakat ni dulu, jumpa di lain masa, Insya Allah.









Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX