LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Friday, 10 June 2011

Widgets

KAYUHAN MUHIBBAH WAJAH KECERIAAN 2011

Pada Ahad, 5Jun2011 untuk kali pertama kami menerima tetamu khas pertama yang datang sejauh Manjung di Perak dan rider dari luar negeri Kedah(Penang), datang untuk berkayuh bersama2 kami. Bila tengok jentera pengangkut depa, aku terkejut besaq. 2 pick up(Hilux dan Mitsubishi Strom) dan Waja. Cuma rasa lega sebab hanya 4 rider je Khatib MTB, Mizan, Roy dan AM.

Jom layan gambaq dan video klip ni.


Alhamdulillah, rider ceria cuaca pun ceria


Tengok tu kat belakang, 2 biji 4x4









Pangge kawan2 rider. Biasalak


Testing angin dan sit


Dah mula kayuh, jom layan


Mizan dari Manjong(kalau silap komen kat bawah noo)


Tak panaih lagi... Sat lagi hampa jaga2


Roy from Penang


Ops balik semula ke lokasi permulaan. Salam siratulrahim...


Abang Azizan kita.


Kalau dengan ni, 5 bijik senang2 je lepas masuk kat belakang tu


Baru bermula off road



Jom layan



Tunggu kawan2 sat


Isi minyak dulu



Kat belakang tu bukan pondok tol no



Jalan kering ok le, mtb tak kotoq



Tudia....



Tunggu cameraman kot?


Abang Azizan, rider power ni


video
Best ni, jom tengok sat



Climbing, tapi senang je


Lagi2 panjat


Kalau tak larat, mtb la
(mtb=mari tolak basikal)


Apa depa buat tu?


Picnic dengan air sendiri je


Aik, nampak macam gigi tak dak tu. He3


Beg nie first time tengok. Aku tak pernah jumpa lagi nie


Ni tempat yang sama dengan video klip kat atas


Best trek ni, sejuk je. Nak try, jom


Ni kat Kuil Hindu dah


Tunggu kawan2


Penat, baru balik Karnival kayuh kat Perlis


Macam biasa, dah habis lemak, kita tambah semula



Jangan bimbang, cameraman tolong jaga


Awat tu Kri? Helmet jatuh ke?



MTB Cannondale, berbaloi le perut pun dah kempis


Jom minum dulu. Penang tak lagi aih


Roy, rider perkasa dari Penang


2 orang kuat ni, Puteri Jaya dan Manjung mari oo


Sahabat lama aku, nama pun hampir serupa

Mesti ada yang menggeletek mtb tu...


Jejaka pemalu, tudung kepala tu


Bincang pasai next visit?


Bihun sup spesial, mai la



Aku boleh sampai sini je sebab lepas kayuh ni, aku bergegas pulang ke rumah untuk aktiviti berikutnya..., kenduri dekat rumah aku, lorong yang sama bro.




Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX