LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Saturday 18 June 2011

Widgets

PENAT KAYUH? SANTAI LA PULAK


Aku rasa hampir semua rider pernah menonton berita sains fiksyen X-Men. Memang best filem tu kan? Aku rasa setiap dekad akan ada movie yang akan dikenang oleh kita. Kalau aku, filem yang best di zaman aku ialah... apalagi STAR WARS le, eeemmm BATTLESTAR GALACTICA, STAR TREK dan SPACE 1999. Masa aku kecik2 dulu, dalam tahun 1980-an, cerita tv yang paling digemari ialah SPACE 1999. Dia punya senjata tu sofisticated sikit dan kerana mudah dibuat, aku dan kawan2 selalu membuatnya menggunakan kertas je. Tanyalah ayah/ibu you all macam mana senjata dalam SPACE 1999 tu.

Zaman dulu bukan macam sekarang. Kalau pagi nak tunggu sampai petang...huh lamanya. Karang ni kejap je dah sampai petang. Dunia dah sampai ke penghujungnya kan? Jadi dari 1980-an nak sampai ke tahun 1999 memang lama. Sedar tak sedar, 1999 dah tinggalkan kita hampir 12 tahun dah.

Sebenarnya aku nie peminat movie sains fiksyen le, apaaa boleh buat. Jom layan je la movie ni dan klip movie pelakon2 utamanya. Safe dah tiket wayang malam ni...hehehe. Jom layan...



X-MEN Movie Trailer dan kat bawah pulak klip yang melibatkan pelakon utamanya.


Havok


Mystique


Beast


Banshee


Magic Trick


Never Again

OK, setakat ni dulu. Santai lee...




Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX