LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Friday 18 February 2011

Widgets

AKTIVITI MTB HARI INI

Hari ini aktiviti berjalan tepat pada masanya, 7.30 pagi. Berikut adalah ringkasannya:-

Route : Bdr Puteri Jaya - Bdr Mutiara - Hosp Sg Petani - Bdr Laguna Merbuk - Jambatan Semeling - MRSM Merbok - Muzium Arkeologi Lembah Bujang - MRSM Merbok - Jambatan Semeling - Sungai Pasir - Padang Temusu - Bdr Perdana - Bdr Puteri Jaya.
Jarak : 61km
Purata kelajuan : 23.5km/j
Halaju maksimum : 58.7km/j (semasa turun dari Muzium Arkeologi)
Masa : 2jam 35 minit

4 rider yang terlibat,
Aku - Si Tukang Besi
Ee Koteaw Kerang
Sobri Polygon
Amran Trek

Perlumbaan kali ini lebih kepada 'racing ride' bukan 'fun ride'. Masing2 cuba memecut laju dan meninggalkan kawan2. Bagaimanapun, semuanya happy.

3 rider terpaksa tolak basikal bila menghampiri Muzium, hanya Sobri Polygon yg terpaksa kayuh kerana memakai kasut khas yang melekat pada paddle.


Bukti dah sampai Lembah Bujang





Kemudahan kepada pengunjung Muzium Arkeologi Lembah Bujang - Surau yang selesa









Rider kedua yang sampai selepas aku - Ee Koteaw Kerang


Rider lain pegang MTB aku untuk ambil tuah - MTB paling laju



Aku - Si Tukang Besi & dR MTB











Racing bike - baru sampai ketika kami sedang beristirehat






Pemilik racing bike(baju biru)





Comments
2 Comments

2 ulasan:

saya tertarik dgn racing bike yg ada gear kat palang tengah tu. kalau tak silap, model basikal Jepun berjenama Bridgestone yg ada gear camtu.

ada kawan sorang kat Puchong yg ada basikal camtu ...

MTB with slick tyre. nice :-)

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX