LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Monday 9 January 2012

Widgets

[VIDEO] JAWAPAN YB HASSAN ALI SELEPAS DIPECAT DARI PAS


Berikut adalah klip video dari individu2 berkenaan. Antara perjuangan YB Hassan Ali yang masih aku kenang ialah tindakan segera yang dilakukan oleh YB Hassan Ali  merampas arak2 yang dijual di kedai2 24jam di kawasan2 majoriti penduduk umat Islam(ada peruntukan undang2 yang membenarkan beliau berbuat demikian). Pada akhirnya, akibat tekanan dari pihak2 tertentu dalam PR sendiri, botol2 arak yang dirampas dipulangkan semula dan arak2 masih boleh dijual di kawasan majoriti penduduk Islam.
 

Ketika pemeriksaan ke dalam gereja bertujuan menyelamatkan umat islam di pinggir murtad, nama YB Hassan Ali turut dikaitkan dengan insiden tersebut. (Rujuk Link ini>> http://gerekbasikal.blogspot.com/2011/08/video-pemeriksaan-jais-ke-atas-gereja.html). Klip video di bawah juga turut menjelaskan kesungguhan YB Hassan Ali membenteras maksiat di malam perayaan tahun baru 2012. 

Aku terkenang sesuatu yang amat bermakna dalam setiap perjuangan ikhlas menegakkan Islam..... "Sesungguhnya, Allah SWT bersama kita". Anyway, masih ada lebih kurang 30 hari untuk YB Hassan Ali membuat rayuan. Dan aku rasa, rayuannya akan diluluskan. Pesanan seorang rakan, dalam perjuangan menegakkan Islam, setiap perjuangan pasti akan diuji.

Atau... adakah ini sebahagian strategi PAS. Wallahu'alam.

Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX