LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Friday 15 July 2011

Widgets

KAYUHAN SEMPENA PENUBUHAN KELAB BASIKAL KPM


Kayuhan Sempena Penubuhan Kelab Basikal Kementerian Pendidikan

Masa
16hb Julai · 7.30 pagi - 12.00 ptg

Lokasi
Pecel E Kementerian Pendidikan Putrajaya

Dianjurkan Oleh:

Maklumat Lanjut
Kepada sesiapa yang berkelapangan pada 16 Jul 2011 jam 0730 dijemput datang beramai-ramai bagi memeriahkan suasana pagi dan berkongsi pengalaman dan ilmu pengetahuan tentang basikal kepada ahli kelab Sempena Penubuhan Kelab Basikal Kementerian Pendidikan Putrajaya.
Apa Yang Menarik.......Tiada bayaran dikenakan dan yg paling best.....sarapan pagi disediakan........ :)
Pakaian: Yang bersesuaian untuk menunggang basikal (kalau boleh tu bagi yg dh lama berkayuh elok ler pakai jersey baru ler bleh mendatangkan minat kepada yg baru nk berkayuh), Helmet (utk keselamatan tu penting biar helmet Cap Ayam pon xper janji pakai helmet...Glove tu penting juga tp kalau xder tu pon xjd masalah sgt...
Jom kayuh untuk kesihatan

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Walaupun event ini dilakukan secara kecil-kecilan, namun dari gambar yang aku ingin kongsikan bersama rakan pembaca sekalian, aku dapati event ini tetap meriah dan 'happening'. Benar kata sesetengah orang, event yang kecil, jika dilalukan dengan teratur dan sempurna, akan dapat memberi manfaat dan kebaikan kepada semua rider yang hadir. Jom kita saksikan pelancaran MESCA CYCLING CLUB, salah satu kelab kayuhan di bawah Kementerian Pelajaran Malaysia, kementerian yang mana aku pun turut bernaung di bawahnya.



Bagi pihak rider dan pembaca, saya mengucapkan berbanyak terima kasih atas sumbangan gambar2 dari pihak tuan. Enjoy the picture, enjoy the event. Event yang ku kira akan menggalakkan warga Kementerian Pelajaran Malaysia ke arah gaya hidup sihat. (23:24 ; 16Julai2011)

Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX