LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Saturday 16 July 2011

Widgets

TERENGGANU CITY NIGHT GAMES JULY 2011(PIC)

2011, Tahun gemilang buat Terengganu. Winners take all, kata pepatah Inggeris. Manakan tidak, merekahlah juara SUKMA2011 di KL, memenangi piala FA setelah menumpaskan Kelantan 2-1. Nyaris2 menggondol Juara Liga. Dalam bidang akademik, berjaya menjadi negeri yang mendapat keputusan terbaik UPSR, sehinggakan anak aku turut menghadiri bengkel UPSR di sana.
Terengganu juga tempat kelahiran jaguh lumba basikal kelas dunia, Azizul Hasni Awang. Beberapa pelumba lebuhraya juga berasal dari Terengganu. Turut dianugerahi Allah SWT dengan pulau pelancungan tercantik, Pulau Perhentian, Pulau Redang dan Pulau Kapas. Cayalah Terengganu.
Dan kejayaan tidak datang bergolek. Di sebalik acara di bawah, ada acara untuk rider Terengganu di siang harinya. Jom kita tengok. Tentu ada rahsianya.


Gambar2 ini disumbangkan oleh rakan FB saya. So, kalau ada apa2 kesulitan, eloklah 'add friend'. Jika tiada, bolehlah menghayati gambar2 ini. Tentu ada sesuatu yang boleh kita ambil manfaat darinya.




Walaupun tanpa suara, tanpa ayat, gambar2 ini mampu bercerita kepada kita. Kepada jurugambar, kita ucapkan jutaan terima kasih dan budi jasa tuan hanya ALLAH SWT yang mampu membalasnya.


Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX