LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Sunday 3 July 2011

Widgets

SAY SOMETHING ABOUT YOUR JAMBOREE/CYCLING EVENT

Sekadar gambar hiasan sahaja

Kepada rider2 yang sudah menamatkan pelbagai jamboree, silalah memberi maklumbalas membina tentang jamboree yang telah anda hadiri di ruangan di bawah. Maklumbalas ini bukanlah bertujuan mengaibkan sesuatu jamboree atau menyalahkan mana-mana pihak, tetapi lebih kepada meningkatkan kesedaran dan prestasi di pihak penganjur.

Maklumbalas juga boleh merupakan ayat2 positif atau penekanan tentang sesuatu perkara yang perlu diambilberat oleh pihak penganjur demi untuk meningkatkan lagi kualiti penganjuran di masa akan datang.

Jika ada gambar/video, anda bolehlah menuliskan linknya sekali, maklumlah A pictures speaks a thousand words.

Jika perlu, nyatakan jamboree/event yang anda telah sertai dan ingin memberi maklumbalas. Ingat rider2 sekelian, matlamat utama maklumbalas ini meningkatkan kualiti penganjuran, memperbaiki di mana2 yang perlu dan memberi peringatan kepada pihak penganjur akan datang. Experience is our best teacher, walaupun experience itu datangnya dari rider2 yang lain.

Selamat memberi maklumbalas positif. Kata2 baik itu juga satu sedekah. Dengan segala hormatnya, dipersilakan menulis….


Comments
1 Comments

1 ulasan:

ssh nk ckp sebenarnya.bab untung hal kedua.kene gaya mmg untung.klu xkene...menggunung hutangnya.kepada marshall ygn belagak sgt mcm tau semua bila org bg taklimat dan yang penting dlm 1kapal jgn ada 2 nakhoda.bila ada 2 nakhoda tu la jdnya...so terima je la sbg pengajaran

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX