LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Saturday 24 December 2011

Widgets

[FULL MOVIE] IMMORTALS


Kualiti gambar sangat baik. Dengan perisian ini(videobb), anda tidak perlu lagi menunggu untuk fully download sepenuhnya seperti dalam Youtube. Anda boleh klik di minit ke berapa sahaja yang anda suka untuk anda tontoninya. Hanya perlu gerakkan tetikus sahaja. Kemudian, selepas menonton lebih kurang 60 minit, anda akan diminta untuk membelinya(melalui iklan), ataupun anda perlu tunggu sejam sebelum movie disambung semula. Aku pilih tunggu jer sebab ceritanya seronok, berbaloi untuk tunggu(sambil berFB).

Selepas masa yang ditetapkan tamat(biasanya sejam) anda perlu refresh semula dan klik ke minit yang anda ingini ataupun ke minit yang anda diberhentikan oleh iklan tadi. Tak perlulah mula semula ke minit pertama movie. Tu jer. Mudah kan? Tak macam Youtube, dah le tak boleh skip ke minit yang kita suka, kekadang tu hakmilik copyright pulak dituntut menyebabkan kita tak berpeluang menonton movie yang kita gemari.

Any pertanyaan, tanya jer kat bawah tu. Lagi satu, just klik link ataupun di bawah sebagai tanda sokongan pada artikel/blog ini dan share dengan kawan2 anda. Click anda, walaupun simple, ia memastikan artikel bermutu terus dihidangkan kepada anda semua. TQVM/TKBB.

[Link 1]

[Link 2]

Trailer



Full Movie


 

Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX