LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Friday 16 December 2011

Widgets

[FULL MOVIE] MISTERI JALAN LAMA



Cerita yang amat menarik. Dengan perisian ini, anda tidak perlu lagi menunggu untuk fully download sepenuhnya seperti dalam youtube. Anda boleh klik di minit ke berapa sahaja yang anda suka untuk anda tontoninya. Hanya perlu gerakkan tetikus sahaja. Kemudian, pada minit ke 72, anda akan diminta untuk membelinya, ataupun anda perlu tunggu sejam sebelum movie disambung semula. Aku pilih tunggu jer. Selepas masa yang ditetapkan tamat(biasanya sejam) anda perlu refresh semula dan klik ke minit yang anda ingini. Tak perlulah mula semula ke minit pertama movie. Tu jer. Mudah kan? Tak macam Youtube, dah le tak boleh skip ke minit yang kita suka, kekadang tu hakmilik copyright pulak dituntut menyebabkan kita tak berpeluang menonton movie yang kita gemari. Any pertanyaan, tanya jer kat bawah tu. Lagi satu, just klik link ataupun di bawah sebagai tanda sokongan pada blog ini dan share dengan kawan2 anda. Click anda, walaupun simple, ia memastikan artikel bermutu terus dihidangkan kepada anda semua. Win-Win Situation la katakan. TQVM/TKBB.

[Link 1]

[Link 2]



Sinopsis :

Afdiln Shauki akhirnya membuatkan aku rasa seperti there is nothing that we cannot do. Everything is possible. Untuk padankan magika dunia fantasi ala ala Lord of the Ring dan juga gaya fantasi Harry Potter, aku rasa Afdlin sudah sampai ke tahap yang maksima. Berjaya! Pada aku Misteri Jalan Lama adalah persembahan fantasi yang hebat selepas Hikayat Merong Mahawangsa.

Kisahnya bukan kisah biasa. Ianya tentang dunia bunian (puak Nian) dalam versi yang lebih indah juga gelap. Kematian Iskandar (Tamimi Siregar) menyebabkan dua beradik yang sudah menjauh kerana benci bersatu. Indra (Hans Isaac) terpaksa kembali ke pejabat bapanya, menuntut wasiat kerana dibelenggu along. Indra sebelum itu terpaksa bawa adiknya, Ilya (Que Haidar) untuk pulang ke kampung kerana dia tidak tahu memandu. Di tengah jalan, tiada siapa tahu dua dunia bakal bersatu. Usually kita dipaparkan dengan gaya seram makhluk halus, but this film… this is very cinematic.

Sumber






Dari Youtube

Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX