LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Wednesday 7 December 2011

Widgets

REMAJA DISERET BEKAS TEMAN LELAKI YANG TERGILA-GILAKANNYA



KUCHING: Seorang remaja dalam ketakutan apabila bekas teman lelaki yang tergila-gilakannya cuba untuk melarikannya dari rumah dengan niat untuk mengahwini remaja terbabit.

Mangsa berusia 18 tahun berasal dari Kampung Tabuan Lot terjaga dari tidur 12.30 pagi semalam selepas terdengar bunyi ketukan di pintu depan rumah.

Tanpa berfikir panjang, mangsa dalam keadaan separuh terjaga membuka pintu kerana memikirkan bapanya baharu pulang dari kerja dan terus menuju ke arah bilik semula apabila bekas teman lelakinya itu tiba-tiba menyambar leher mangsa dari arah belakang.
Mangsa diseret keluar dan menjerit memanggil ibunya meminta tolong kerana takut dijadikan mangsa serangan seksual.

Bekas teman lelakinya itu bagaimanapun cuba menenangkan mangsa dan memberitahu identiti dirinya.

Setelah terdengar jeritan remaja terbabit, ibunya bergegas keluar dari bilik tidur dan berdepan dengan suspek yang memberitahu dia masih menyimpan perasaan terhadap remaja perempuan dan ingin mengahwininya.

Ibu mangsa menegur kebodohan tingkah laku lelaki terbabit dan berjaya meyakinkan suspek untuk melupakan niatnya itu dan meninggalkan rumah.

Bagaimanapun, risau akan keselamatan anak perempuannya itu, kedua-duanya membuat laporan polis.

Berita selanjutnya, [sila klik di sini]


Terjunan Bunjee.... Competition winner Kate Hassen bungee jumps in front of a giant projection of Wonderbra's new model Adriana Cernanova during the Wonderbra Ultimate Plunge Launch Event at Battersea Power Station in London


Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX