LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Wednesday 30 November 2011

Widgets

KETUA GENG PECAH RUMAH DIBERKAS, BARANG CURI DITEMUI SEMULA



Gambar dari theborneopost.com

KUCHING: Polis semalam berjaya memberkas ketua sindiket pecah rumah selepas menemui semula barangan curi daripada siri pecah rumah dan rompakan di bandar raya ini.

Ketua Polis Daerah, ACP Mun Kock Keong berkata, barang-barang yang ditemui itu rata-rata peralatan elektrik yang dipercayai kunci utama untuk menyelesaikan empat lagi kes pecah rumah.

“Barangan tersebut ditemui pada operasi yang dijalankan di Kampung Tabuan Hulu merupakan kunci untuk menyelesaikan empat lagi kes rompakan yang belum diselesaikan,” katanya pada sidang media di sini, semalam.

Beliau berkata, sindiket itu telah lama beroperasi di kawasan Kota Sentosa, Jalan Lapangan Terbang, Tabuan Height, Victoria Garden dan Polarwood Estate.

Berita selanjutnya, [klik di sini]


Mengapa anda membeli sedangkan anda berpeluang memilikinya secara percuma dengan hanya memenuhi beberapa syarat mudah dari pihak U-Mobile. Inginkan peluang tersebut? Just klik di sini untuk maklumat lanjut. Ops...! Jangan lupa, hanya yang memberi peluang kepada dirinya sendiri dengan memenuhi syarat mudah tersebut akan mengenggam Blackbelly tersebut sebelum Sambutan Tahun Baru 2012 bermula.


Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX