LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Saturday 26 November 2011

Widgets

PENDUDUK KRITIKAL DISERANG BABI HUTAN



Ini bukanlah babi hutan yang menyerang Nordi Said, tetapi merupakan babi yang hanya mempunyai 2 kaki di China. Untuk melihat lagi gambar babi akrobatik ini, [sila klik di sini]

MENGCHENG, CHINA - NOVEMBER 24: (CHINA OUT) A pig walks with two forelegs at Shishan Village on November 24, 2011 in Mengcheng County, Anhui Province of China. The pig was born without hind legs in July this year. It has to walk with only two forelegs. By its owner Ge Xinping's tender care, it has 30kg now. The pig was called "Pig Adamancy" or "Mr Adamancy" by local villages. (Photo by Hu Weiguo/ChinaFotoPress)


Penduduk Parah Diserang Babi Hutan Di Pendang

PENDANG, 26 Nov : Seorang penduduk cedera parah selepas diserang babi hutan di belakang rumahnya di Kampung Pokok Tai Lama dekat sini awal pagi Sabtu. Dalam kejadian pukul 1 pagi itu, Nordi Said, 51, dikatakan keluar dari rumahnya setelah terdengar bunyi bising dan cuba meninjau keadaan yang disangkanya disebabkan oleh kambing orang kampung yang sering berkeliaran di kawasan rumahnya. Mangsa kemudiannya dibawa ke Hospital Yan pada pukul 2 pagi oleh anggota Jabatan Pertahanan Awam (JPAM), sebelum dikejarkan ke Hospital Sultan Abdul Halim di Sungai Petani setelah keadaan mangsa menjadi kritikal.

Berita selanjutnya, [sila klik di sini]




Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX