LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Friday 18 November 2011

Widgets

PELAJAR KEMPUNAN HANDPHONE MAUT DILANGGAR KENDERAAN




KOTA KINABALU: Hasrat seorang pelajar yang bekerja sambilan di sebuah pusat peranginan di sini untuk membeli telefon bimbit baru tidak kesampaian apabila maut dirempuh sebuah kenderaan di Kilometer 2.3 Jalan Tuaran, berhadapan bangunan Radio Televisyen Malaysia (RTM) Sabah, di sini, malam Rabu lepas. Foto = TheBorneoPost

Dalam kejadian kira-kira jam 10 malam itu, mangsa Mohamad Ashrul Mohd Awang, 16, meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan teruk di bahagian kepala dan badan.

“Sebelum kejadian dia (arwah) ada memaklumkan kepada saya bahawa dia hendak bekerja sambilan di sebuah pusat peranginan, di sini, tapi saya menghalangnya kerana masih muda dan perlu memberi tumpuan kepada pelajaran.

“Namun, dia berkeras untuk mahu kerja dan memberi alasan dia hanya bekerja dalam tempoh tertentu supaya dapat membeli telefon bimbit yang baru, tapi saya tidak menyangka kelmarin (Rabu lepas) dia meninggalkan kami sekeluarga,” kata Norimi Musa, 49, ibu kepada Mohamad Ashrul.

Berita selanjutnya, [klik di sini]


So how fast is 30Mbps? Surf without lag, You Tube by just pressing 'Play", download all the music you want for free, read your favorite blogs with tons of pictures! All of that is available instantly and in the comfort of your own home. To add on to this great promo, you get free minutes to call Maxis/Hotlink mobile & fixed lines and the best bit, even IDD calls! [Details? Click here]





Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX