LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Tuesday 15 November 2011

Widgets

[FULL MOVIE] DI SINI ADA HANTU FULL MOVIE





Cerita yang amat menarik. Dengan perisian ini, anda tidak perlu lagi menunggu untuk fully download sepenuhnya seperti dalam youtube. Anda boleh klik di minit ke berapa sahaja yang anda suka untuk anda tontoninya. Hanya perlu gerakkan tetikus sahaja. Kemudian, pada minit ke 72, anda akan diminta untuk membelinya, ataupun anda perlu tunggu sejam sebelum movie disambung semula. Aku pilih tunggu jer. Selepas masa yang ditetapkan tamat(biasanya sejam) anda perlu refresh semula dan klik ke minit yang anda ingini. Tak perlulah mula semula ke minit pertama movie. Tu jer. Mudah kan? Tak macam Youtube, dah le tak boleh skip ke minit yang kita suka, kekadang tu hakmilik copyright pulak dituntut menyebabkan kita tak berpeluang menonton movie yang kita gemari. Any pertanyaan, tanya jer kat bawah tu. Lagi satu, just klik link ataupun di bawah sebagai tanda sokongan pada blog ini dan share dengan kawan2 anda. Click anda, walaupun simple, ia memastikan artikel bermutu dan menarik terus dihidangkan kepada anda semua. TQVM/TKBB.

[Link 1]

[Link 2]


Sinopsis

Sini Ada Hantu Gabungan 4 Hantu Dalam 1 Filem

Rama seorang penyelia yang mencari pemandu untuk penghantaran di luar kawasan bandar di saat-saat akhir. Dia berjaya mendapatkan Ah Meng dan Bakri untuk melaksanakan tugas itu dengan bayaran tambahan untuk kerja lebih masa itu.

Mereka perlu menghantar sebuah keranda kayu yang besar untuk seorang pelanggan Cina tepat pada masanya. Mereka berdua menggunakan van melalui highway yang agak sunyi.

Semasa perjalanan, radio dalam van mereka rosak. Untuk menghilangkan kebosanan semasa memandu mereka mula bercerita tentang kisah-kisah hantu dan seram yang benar-benar berlaku.

Bakri mula bercerita tentang Hantu Pokok Pisang yang berlaku dikampungnya. Bagi Cina pula, hantu yang melibatkan lelaki pergi ke kubur untuk sembahyang bagi mendapatkan nombor ekor.

Dah ler tu? Jom tengok....



Kalau tak boleh jugak, try tengok di ruangan Comment kalau2 ada link terkini.


Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX