LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Tuesday 15 November 2011

Widgets

[FULL MOVIE] KLIP 3GP FULL MOVIE





Sinopsis Filem Klip 3GP

Filem Klip 3GP ditulis oleh Sofea Aliza menggabungkan empat penceritaan yang mempunyai kisah tersendiri. Kisah pertama mengenai Eddie yang mengecapi kejayaan perniagaan internetnya pada usia seawal 20-an. Kisah kedua pula mengenai Maya Akhtar, seorang wartawan yang komited terhadap kerjayanya, menjadi mangsa ugutan Sunny yang memiliki rakaman video hubungan sulit mereka.

Kisah ketiga pula mengenai Suria, Mina dan Zakiah, tiga gadis remaja yang dalam perjalanan untuk mencari hiburan hujung minggu di Kuala Lumpur. Tanpa disangka, malam itu menjadi satu peristiwa yang menyeramkan apabila mereka diburu makhluk mengerikan.

Manakala kisah terakhir mengenai Sandra, seorang pelajar yang menjadi mangsa deraan seksual oleh Jefri. Suatu hari, Sandra diperkosa beramai-ramai oleh geng motosikal yang dianggotai oleh Jefri dan abang kandung Sandra sendiri iaitu Burn. Kejadian perkosaan itu dirakamkan geng itu melalui kamera telefon bimbit Jefri.

Dah ler tu? Jom tengok....


[Klik Sini]

Mana2 pun boleh. Sama jer. Kalau tak boleh jugak, try tengok di ruangan Comment kalau2 ada link terkini.

Ingin dapatkan pendapatan sampingan melalui FB. Just daftar di sini(mudah je, macam daftar FB je). Pilih iklan dan klik autosharing dan tunggu je lah RM$$$$ masuk dalam kocek.





Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX