LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Sunday 20 November 2011

Widgets

LELAKI DICAMPAK KE GAUNG SELEPAS DIBUNUH




MAUT...Sepasukan polis forensik membungkus mayat mangsa dengan palstik hitam untuk dibawa ke HQE bagi tujuan bedah siasat.

PENAMPANG: Seorang lelaki yang dilaporkan hilang sejak beberapa hari lepas akhirnya ditemui dipercayai dibunuh sebelum mayatnya ditemui dalam keadaan tertiarap di dalam gaung setinggi lebih kurang 30 meter di tebing konkrit Kampung Moyog, di sini Jumaat lepas.

Mayat Mahadi Kasmo, 29, ditemui lengkap berpakaian baju-T warna hitam dan berseluar pendek warna biru dalam keadaan tertiarap dengan beberapa kesan luka di bahagian kepala yang sudah berulat.

Mangsa ditemui ahli keluarganya sendiri kira-kira jam 5 petang Jumaat lepas selepas dia dikatakan gagal dihubungi sejak Rabu lalu. Laporan polis berhubung kehilangan mangsa juga telah dibuat oleh keluarga mangsa sebelum ini.

Difahamkan, sebelum ini rakan mangsa telah memaklumkan.... Berita selanjutnya, [klik di sini]


Aching for a holiday with your buddies? Then Buddy Up now to win fantastic holidays for 4 worth more than RM55,000. The more buddies you have, the greater your chances of being rewarded. So don’t wait, you’ve only got till 4 December 2011. Buddy Up now!



Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX