LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Wednesday 9 November 2011

Widgets

MESIN ATM DICURI, Bank RUGI LEBIH RM300,000

KUALA LUMPUR, 8 Nov -- Mesin juruwang automatik (ATM) yang telah dicuri oleh sekumpulan individu di Taman Midah Cheras di sini, awal pagi tadi. Bank tersebut mengalami kerugian kira-kira RM316,000 apabila satu daripada lapan mesin ATM dilarikan antara lima hingga enam lelaki.Foto=BERNAMA

KUALA LUMPUR, 8 Nov (Bernama) -- Sebuah bank di Taman Midah, Cheras kerugian kira-kira RM316,000 apabila satu daripada lapan mesin juruwang automatik (ATM) dilarikan sekumpulan individu awal pagi ini.

Ketua Polis Daerah Cheras ACP Mohan Singh Tara Singh berkata kejadian itu disedari kira-kira pukul 3 pagi, apabila kereta peronda polis yang lalu di kawasan tersebut melihat dua bahagian cermin yang menempatkan mesin berkenaan pecah.

Beliau berkata polis tidak menolak kemungkinan mesin ATM itu dilarikan dengan cara mengheretnya menggunakan kenderaan berat.

Berita selanjutnya, klik di sini.

[Foto 1]

[Informative Clicks] untuk menjelaskan sesuatu yang amat bermanfaat kepada Rakyat Malaysia. Ambil beberapa saat untuk menghayatinya. Jom tengok. Video menarik tentang Prasekolah dari GTP Program Transformasi Kerajaan.

Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX