LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Thursday 10 November 2011

Widgets

SOLUSI : BENAR-BENAR SOLUTION



Kepada sahabat2ku yang masih tercari-cari bahan bacaan yang sesuai seisi keluarga, aku ingin mencadangankan majalah SOLUSI, suatu majalah yang pada pandangan aku dapat melengkapkan sebahagian ilmu pengetahuan Islam. Aku belajar tentang Islam semasa ambik SPM 1987 dahulu. Kemudian, hanya mempelajarinya secara tak formal di surau masjid, pada ustaz2 yang dipanggil jemput. Sebenarnya, lagi banyak yang kita pelajari, semakin dekat kita kepada kefahaman, dan malajah SOLUSI berperanan melengkapkan lagi kefahaman Islam kita, jikatak semua, sedikit sebanyak pasti membantu. Di bawah ni ada sedikit bingkisan untuk dikongsi bersama. Ops...lagi satu RM10 untuk 114 ms dan yang pentingnya iklan tak banyak dan penulis2nya aku kira(memangpun) memiliki kemahiran yang amat mendalam dalam mengupas sesuatu isu. Aku rasa kali pertama membacanya, aku telah jatuh cinta padanya dan tak pernah miss membelinya. Cuma kekadang tu, miss membaca ada ler.




Jika anda suka, clicklah like/share....


Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX