LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Friday 4 November 2011

Widgets

SUAMI ISTERI DIBERHENTIKAN KERJA KERANA KERAP BERGADUH





SRI AMAN: Episod pergaduhan sepasang kekasih di sebuah bilik sewa mereka di pusat bandar ini berakhir selepas majikan memberhentikan pekerja wanita itu pada Ahad lalu.

Sebelum ini, pasangan kekasih itu dilaporkan sering bergaduh di bilik sewa mereka antara jam 2 hingga 4 pagi sehingga mengganggu penghuni lain yang turut menyewa di bangunan itu.

Pada awal pergaduhan, semua penghuni ‘pasang telinga’ namun kini semakin jelak dan tidak ambil pusing dengan ‘drama’ yang kerap dimainkan oleh pasangan kekasih itu.

Salah seorang jiran yang enggan dikenali berkata, pergaduhan yang kerap berlaku itu memaksa majikan kepada wanita terbabit mengambil keputusan untuk memberhentikannya daripada bekerja di premis perniagaan miliknya.

“Ini disebabkan majikan wanita itu telah mengetahui masalah yang dihadapi pasangan tersebut,” katanya kepada pemberita di sini, semalam.

Berita selanjutnya, klik di sini.

Pautan

Dari 0 ke 76,351,641. Masih tak mahu mendaftar? Daftar ler dulu. Macam daftar FB jer. Then jangan terkejut RM akan masuk ke dalam akaun anda.


Comments
0 Comments

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX