LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Friday 11 November 2011

Widgets

SUSPEK KES SAMUN DIBURU





MELAKA, 10 Nov -- Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Kontinjen Melaka, Supt R.Gunarajan menunjukkan gambar suspek yang terlibat dalam dua jenayah samun di dua lokasi berbeza sehingga menyebabkan seorang warga emas maut semalam ketika mengadakan sidang media di sini, hari ini.
Suspek Mohd Roshaidi Mohd Ghazali, 32 yang berasal dari No.274, Felda 1 Gemas, Negeri Sembilan dipercayai individu yang sama melakukan jenayah samun tersebut di Kampung Parit Melana dan di Taman Kasawari, Gangsa.
Gambar di sebelah kiri menunjukkan imej suspek yang dirakam melalui CCTV ketika melakukan samun di kedai telefon bimbit semalam sementara kanan adalah wajahnya sebenarnya.
(Foto=BERNAMA)


PTS Publications & Distributors Sdn Bhd (PTS) menganjurkan Peraduan Bongkar Kod Rahsia! Menangi pelbagai hadiah menarik seperti iPad 2, Samsung Galaxy Ace, iPod Touch, mp3 player, serta merchandise PTS! Para pembaca hanya perlu membeli buku PTS berlogo 'Bongkar Kod Rahsia', daftar di laman web PTS dan main online game untuk menang hadiah-hadiah hebat ini! Click sini untuk info hebat.


Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX