LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Tuesday 1 November 2011

Widgets

KANAK-KANAK HILANG SELEPAS BERMAIN



BINTULU: Seorang Ibu tidak menduga anak perempuannya yang berusia enam tahun hilang begitu sahaja selepas bermain dengan kawan-kawannya berdekatan dengan rumahnya di Kampung Baru Laut di sini lewat petang kelmarin (Ahad).

Bahkan sebelum kehilangannya, kanak-kanak itu yang dikenal pasti sebagai Siti Nor Hajar Mohd Rashidi sempat memesan kepada ibunya untuk membeli buah rambutan.

Kali terakhir ibunya melihat anaknya itu adalah pada jam 2.30 petang kelmarin di rumahnya di sini.

Ibu kanak-kanak itu, Suriana Yunus, 27, berkata anaknya itu berkeadaan seperti biasa bahkan setiap kali dia ke pasar anaknya itu selalu memesan membeli barang makanan untuknya.

“Kelmarin anak saya ada memesan membeli buah rambutan. Dia cakap hendak makan buah itu.

“Saya pun membelinya tetapi bila saya balik dari pasar saya mencarinya dan saya tidak nampak kelibatnya di rumah dan kawasan tempat dia bermain.

Kisah selanjutnya, [klik di sini]

Sumber=THEBORNEOPOST

Discover all these 'Great Kiwi Summer' exotic locations only in New Zealand, negara yang baru jer memenangi Kejohanan Rugby Piala Dunia. [Klik sini untuk maklumat lanjut]@ klik pada gambar di bawah:-

Pautan

Comments
0 Comments

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX