LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Wednesday 9 November 2011

Widgets

KERANA LAMAN SOSIAL, ANAK MENJADI KELDAI DADAH


Bapa mangsa ‘keldai dadah,’ Beatrice Laus menyalah-kan laman sosial yang mempertemukan anaknya dengan warga asing yang telah memperguna-kannya sehingga ditahan di Melbourne, Australia.

Laus Johie, 49, ketika ditemui di kediamannya di sini semalam berkata, beliau percaya anaknya telah berkawan dengan seorang lelaki warganegara Nigeria yang hanya dikenali sebagai ‘Anthony’ melalui Facebook sebelum bersetuju untuk menjadi penghantar beg yang disyaki mengandungi dadah dan ditahan di Lapangan Terbang Antarabangsa Melbourne, Ahad lepas.

“Ketika anak saya keluar dari rumah untuk kerja syif tengah hari, 3 November lalu dia turun kerja seperti biasa dan tidak berpesan apa-apa pun kepad
Pautana saya,” kata ibunya, Pauline Durid.

Pauline menambah, anak saudaranya yang bernama Madeline, 24, yang tinggal dan bekerja di Kuala Lumpur pernah beberapa kali menghubunginya dan mengadu tentang Beatrice berkawan dengan lelaki terbabit.

Bagaimanapun, katanya, belum pun beliau sempat berbuat apa-apa, beliau dimaklumkan bahawa Beatrice sudah ditahan di Australia.

Siapakan Anthony yang dikenali melalui media sosial? Berita selanjutnya, klik di sini

[Foto 1 dari BERNAMA]

[Foto 2 dari BERNAMA]

[Foto 3 dari BERNAMA]


[INFORMATIVE CLICKS]Kongsi tentang pra-sekolah percuma ini dengan kawan-kawan anda yang beranak. Klik untuk mendapat maklumat percuma tentang suatu yang percuma. Tentu dapat mengatasi masalah 'poket kosong'.


Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX