LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Sunday 2 October 2011

Widgets

CERITA 3 PEMUDA...KIK..KIK..KIK





Pada suatu hari, ada sorang lelaki bernama Ali yg sedang bekerja di office . Tetiba dia rasa macam isteri dia curang kat dia, dia terus lari dari office dia dan terus balik rumah ampartment dia. Apabila dia sampai dia rumah dia, dia terus masuk bilik dia dan ternampak isteri dia tengah tidur atas katil. Dia pi bukak selimut sambil kata sayanggg....... Kemudian dia terkejut beruk apabila mendapati isteri dia tengah berbogel. Jadi dia selonkar habeh satu rumah dok cari sapa dia yg buat nih. Apabila dia pi check dia kat balcony rumah dia dan ternampak sorang lelaki tengah lari pi kat perhentian bas, terdapat seluar panjang kat bahu dia, sambil dok pakai button baju dia . Dia pon apalagi dia pi ambik peti ais rumah dia yg besar lagi berat 2 dan baling kepada lelaki tersebut dari tingkat 10. Kemudian dia pergi jumpa doktor dan doktor tu tanya dia :-

Doktor : Ya boleh saya bantu

Ali : Tangan saya terseliuh sebab pi angkat peti ais rumah saya yang besar lagi berat

Doktor : (dalam hati) Dah tak dak keja ka pi baling peti ais!

Kemudian datang pulak seorang nih nama dia Abu mukanya hampir pecah tapi tak pecah lagi.

Doktor : MasyaAllah apa dah dah jadi kat awak?

Abu : Semalam saya pergi interview, daripada 500 orang yang memohon, saya seorang saja dapat keje nih. Dgn perasaan gembira saya kata kat bos saya "Saya akan datang awal giler petang besok! Tapi petang tadi saya lupa asyik dok tengok tv ja. Kemudian saya tengok jam dah pukul 6.30ptg keja saya 6.50ptg. Kemudian saya lari pi kat perhentian bas pakai seluar pendek, letak seluar panjang kat atas bahu, sambil dok pakai button baju. Lepas tu ada MANGKUK AYON MANA TAK TAU PI BALING PETI AIS KAT KEPALA SAYA DARI TINGKAT 10!!!!!!

Ali : .............??????

Kemudian datang lagi seorang lelaki. Lelaki nih lagi teruk! Kena ada orang tolong tolak dia kat atas katil sambil di balut dengan kain penuh satu badan except mulut dia saja..

Doktor : Astagfirullahhalazim... apa dah jadi!

Lelaki tersebut : Aku nih accually orang jahat! Aku suka pi rumah orang lain untuk pi merogol. Selepas saya nampak laki dia keluar, saya terus masuk dan terus rogol perempuan mana yang ada, setelah beberapa jam dok rogol aku dengar ada orang masuk. Aku pon gabra/takut/terkejut dan terus menyorok dalam peti ais rumah dia yang besar lagi berat tu. Lepas tu ADA MAGKUK AYON MANA TAK TAU PI BALING PETI AIS TU DARI TINGKAT 10!!!!!!!!!!!!!

Hasil tulisan dan idea kreatif member Facebook aku, Syahmie Akmal. TQVM.

Comments
0 Comments

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX