LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Thursday 20 October 2011

Widgets

KEJOHANAN BASIKAL BUKIT ANTARABANGSA LANGKAWI(D2)



LANGKAWI, 19 Okt -- Pelumba katagori wanita elit memulakan pelumbaan bagi peringkat kedua dalam acara Merentas Desa Olimpik di Tok Senik Resort pada Kejohanan Basikal Bukit Antarabangsa Langkawi 2011 (LIMBC), hari ini.



LANGKAWI, 19 Okt -- MENDAHULUI... Nathalie Schneitter dari Switzerland mendahului pelumba lain dalam acara Merentas Desa Olimpik bagi Kategori Wanita Elit pada Kejohanan Basikal Bukit Antarabangsa Langkawi 2011 (LIMBC) di Tok Senik Resort, hari ini.



LANGKAWI, 19 Okt -- JUARA WANITA... Pelumba Switzerland, Nathalie Schneitter menjuarai perlumbaan dalam acara Merentas Desa Olimpik dan juga juara wanita bagi Kategori Wanita Elit pada Kejohanan Basikal Bukit Antarabangsa Langkawi 2011 (LIMBC) peringkat kedua di Tok Senik Resort, hari ini.



LANGKAWI, 19 Okt -- Pelumba ke-6 dunia Burry Standerr (kiri) mengejar pelumba German Karl Platt (kanan) bagi merebut kemenangan dalam acara Merentas Desa Olimpik bagi kategori lelaki pada kejohanan Basikal Bukit Antarabangsa Langkawi 2011 (LIMBC) peringkat kedua di Tok Senik Resort, hari ini.



LANGKAWI, 19 Okt -- Pemenang Jersi Kuning dalam acara Merentas Desa Olimpik, Karl Platt (tengah) dari German bersama pemenang kedua Buryy Standder (kiri) dari Afrika Selatan dan ketiga Johnny Caftane dari Itali bagi kategori Lelaki Elit pada Kejohanan Basikal Bukit Antarabangsa Langkawi 2011 (LIMBC) peringkat kedua, hari ini.



LANGKAWI, 19 Okt -- MENDAHULUI... Pelumba dari German Karl Platt mendahului pelumbaan dalam acara Merentas Desa Olimpik bagi kategori lelaki elit pada Kejohanan Basikal bukit Antarabangsa Langkawi 2011 (LIMBC) peringkat kedua di Tok Senik Resort, hari ini.



LANGKAWI, 19 Okt -- LASAK... Pelumba Kedah, Masziyaton Mohd Radzi yang juga pelumba Malaysia merupakan peserta lasak dalam Kategori Wanita Elit dalam acara Nerentas Desa Olimpik bagi peringkat kedua pada Kejohanan Basikal Bukit Antarabangsa Langkawi 2011 (LIMBC).

Foto sumbangan BERNAMA

[Bawalah keluarga anda untuk menikmatinya. Klik untuk info]

Comments
0 Comments

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX