LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Monday 24 October 2011

Widgets

KEJOHANAN BASIKAL BUKIT ANTARABANGSA LANGKAWI(D6)



LANGKAWI, 23 Okt -- BERSEDIA BERLUMBA ... Mantan Perdana Menteri Tun Dr.Mahathir Mohamad (kanan) mengibarkan Jalur Gemilang pada acara pelepasan Jamboree sejauh 47.2 kilometer di majlis penutup Kejohanan Basikal Bukit Antarabangsa Langkawi 2011 (LIMBC) di sini hari ini. Lebih 300 pelumba dalam dan luar negara menyertai acara tersebut.



LANGKAWI, 23 Okt -- Pengerusi penganjur perlumbaan, Datuk Malik Mydin (dua kiri) memperkenalkan kepada mantan Perdana Menteri Tun Dr.Mahathir Mohamad (kiri) dengan dua pelumba dari Britain, Adam Blythe (kanan) dari pasukan BMC Racing dan Chris Froome (dua dari kanan) dari pasukan Sky yang memeriahkan pelumbaan dalam acara Jamboree sejauh 47.2 kilometer di majlis penutupan Kejohanan Basikal Bukit Antarabangsa Langkawi 2011 (LIMBC) di sini hari ini.



LANGKAWI, 23 Okt -- Mantan Perdana Menteri Tun Dr.Mahathir Mohamad (tengah bertopi) bergambar kenangan bersama pelumba-pelumba dalam acara Jamboree sejauh 47.2 kilometer di majlis penutup Kejohanan Basikal Bukit Antarabangsa Langkawi 2011 (LIMBC) di sini hari ini.

Foto sumbangan BERNAMA.
Foto 1
Foto 2
Foto 3.
Bacaan lanjutan

Comments
0 Comments

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX