LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Monday 31 October 2011

Widgets

SPRM BURU DUA SUSPEK BOOKIE



KUALA LUMPUR, 31 Okt -- Seorang daripada dua suspek yang dikehendaki Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bagi membantu siasatan membabitkan kes bookie bola sepak Piala Presiden 2011.
Sehubungan itu, SPRM meminta kerjasama orang awam yang mempunyai maklumat berkenaan kedua-dua lelaki tersebut boleh menghubungi Pegawai Penyiasat kes berkenaan.Foto=BERNAMA



KUALA LUMPUR, 31 Okt -- Dua suspek yang dikehendaki Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bagi membantu siasatan membabitkan kes bookie bola sepak Piala Presiden 2011.Foto=BERNAMA


Dua Lagi Bookie Bola Piala Presiden Dicari


KUALA LUMPUR, 31 Okt (Bernama) -- Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Negeri Sembilan sedang mengesan dua lelaki yang disyaki terlibat menjadi bookie dalam mengatur perlawanan bola sepak Piala Presiden 2011.

SPRM berkata kes mengatur perlawanan melibatkan seorang suspek masih dalam proses perbicaraan kerana dua suspek itu masih bebas menyebabkan pertuduhan terhadap suspek ketiga itu tidak dapat dilakukan.

"Kedua-dua suspek tidak dapat dikenalpasti kecuali melalui gambar yang diambil melalui CCTV di tempat kejadian. Kes akan bersambung pada 8 dan 10 Nov serta 5 hingga 9 Dis ini di Mahkamah Khas Rasuah, Seremban," kata SPRM dalam kenyataan di sini Isnin.

Kenyataan itu berkata orang ramai boleh menghubungi Pegawai Penyiasat Ismawatul Khairiyah, 0174856897 untuk memberi maklumat lanjut.

Sumber=BERNAMA



Canon EOS 1100D DSLR. Nak? Klik sini untuk maklumat. Siapa tahu ia mungkin menjadi milik anda. Pemenang sendiripun tak pernah menjangka ia akan menang.


Comments
0 Comments

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX