LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Wednesday 12 October 2011

Widgets

MALANG SI TEVEZ




Carlos Tevez pernah menjadi nama besar dalam Liga Perdana. Pernah mewakili Manchester United, sebelum berhijrah ke Manchester City.
Pada musim pertama di Manchester City, menjadi penjaring utama. Benar kata pujangga, kejayaan kekadang menglalaikan kita. Merasakan dirinya star dalam kelab MC, Pengurusnya Roberto Mancini makan hati, sehinggalah Manchini berjaya mambawa masuk striker yang akan memadamkan ego Tevez iaitu Sergio Aguero(yang telah meledak 8 goal dari 18 gol liga setakat ini)

Menurut akhbar The Sun hari ini, pengurusan kelab MC dalam proses melanjutkan pergantungan dari 2 minggu kepada 6 minggu dan denda yang berjumlah £1.5million(dia dibayar gaji £250,000 seminggu). Kesalahannya? Tidak mematuhi arahan pengurus, Mancini, supaya terus warming-up sebagai persediaan untuk dibawa masuk ketika pertembungan MC-Bayern Munich pada Liga Juara2 musim 2011-2012(27Sep2011 match report). Kalau tak silap aku, MC kalah 2-0 pada perlawanan itu.

Jadi, moral of the story, kalau pekerja patuhilah arahan bos. Anda boleh memberi cadangan kepada bos, tetapi bukan memaksa bos menerima cadangan tersebut. BIAS = Bos Is Always Right. Selamat bekerja.

Refresh your energy dengan RM10k MILO can.

Comments
0 Comments

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX