LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Tuesday 11 October 2011

Widgets

MRCB RUNTUH


MRCB atau Malaysia Resources Corporation Berhad, salah sebuah organisasi korporat yang terlibat dalam pelbagai aktiviti ekonomi seperti pembinaan telah runtuh ketika dalam pembinaan. Jom kita terjah...


KUALA LUMPUR, 11 Okt -- Keadaan pelantar tingkat 1 setinggi empat meter yang runtuh semasa pembinaan sebuah pusat membeli-belah 11 tingkat pada kira-kira 11 pagi tadi di Brickfields di sini hari ini.Kejadian itu melibatkan perancah dan struktur besi jatuh menimpa bahagian bawah menyebabkan seorang buruh warga Bangladesh, 35, pengsan kemudian dikejarkan ke Pusat Perubatan Universiti Malaya.Bangunan milik MRCB dalam kawasan KL Sentral itu dibina sejak dua tahun lepas akan dikenali sebagai "Nu Sentral" mempunyai lebih 500 pekerja untuk menyiapkan pembinaan.--foto/informasi sumbangan BERNAMA.





KUALA LUMPUR, 11 Okt -- Pihak polis meninjau keadaan pelantar tingkat 1 setinggi empat meter runtuh sebuah pusat membeli-belah 11 tingkat yang dalam pembinaan pada kira-kira 11 pagi tadi di Brickfields di sini hari ini.
Bangunan milik MRCB dalam kawasan KL Sentral itu dibina sejak dua tahun lepas akan dikenali sebagai "Nu Sentral" mempunyai lebih 500 pekerja untuk menyiapkan pembinaan.
--foto/informasi sumbangan BERNAMA

[Inginkan memiliki Samsung Galaxy Tab dengan mudah? Kliklah.... Pasti berbaloi-baloi]


Comments
0 Comments

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX